Упаковка для кондитерської продукції дуже різноманітна: 

  • цукерки загорнуті в індивідуальну обгортку: в ​​поліетиленову або паперову;
  • розфасовка цукерок в поліетиленову, паперову, пластмасову, металеву, скляну та т. д. тару; 
  • розфасовка шоколадок в паперову або поліетиленову обгортку;
  • розфасовка тортів в картонну упаковку;
  • розфасовка вафель, печива, крекерів, халви, рулетів в паперову або гнучку плівкову упаковку;
  • розфасовка кондитерських виробів в групову тару. 

Кондитерські вироби, упаковані в споживчу тару повинні мати маркування із зазначенням цілого ряду параметрів: дату виробництва, термін придатності, вага, склад, штрих-код, номер партії і т.д.

Супроводити кондитерські вироби необхідною інформацією можна двома способами:
1. Замовити повнокольорові термо-етикетки з постійною інформацією, а змінну інформацію (дату виробництва, термін зберігання) додруковувати дрібносимвольних принтером або термотрансферним принтером (включає штрих-код) самостійно;
2. Наносити всю необхідну інформацію самостійно на самоклеючих етикетках без попереднього друку. 
 
Ці способи найбільш актуальні, тому що, по-перше, асортимент продукції, що випускається періодично оновлюється, по-друге, інформація про дату виробництва і термін придатності змінюється в міру виготовлення продукції і по-третє, розфасовка цукерок в упаковку може здійснюватися різною вагою. Тому всю змінну інформацію зручніше друкувати самостійно за допомогою власного обладнання. До того ж, наприклад, це надає виробникам хорошу можливість самим організовувати передсвяткові акції по зниженню ціни на деякі види продукції.
 
 
Нанесення змінної інформації (дати, терміну придатності, вага і т.д.) на штучну продукцію (цукерки, шоколадки, печиво і т.д.):

 

 


 

Нанесення змінної інформації на самоклеючих етикетках з подальшим її нанесенням на штучний продукт або групову тару.

№ 1

№ 2

 № 3



 

Нанесення інформації на групову тару - нанесення великих символів на пористих поверхнях (вторинна упаковка, мішки, коробки, гофротара, папір, дерево).