Технічна підтримка

ТОВ "Аронис Кодінг-Системи" має технічний відділ в складі 5 технічних фахівців, які навчаються безпосередньо у самих виробників обладнання та забезпечують висококласну технічну допомогу, швидке реагування на запити і надання вичерпних рішень.

Технічні фахівці відремонтують устаткування на місці виробництва або ж в офісі, проведуть професійну установку обладнання, підберуть рішення для вашої виробничої лінії, налаштують параметри для максимально точної роботи обладнання, протестують, навчать персонал і забезпечать гарантійне та післягарантійне технічне обслуговування.

Поставлені завдання досягаються завдяки тому, що наша програма обслуговування клієнтів завжди відповідає вимогам наших замовників, реалізацією якої займаються висококваліфіковані фахівці.
В чому полягає технічна підтримка?

1) відновлення працездатності обладнання шляхом ремонту, заміни запасних частин, що вийшли з ладу протягом гарантійного терміну.

2) Консультації в процесі всього терміну служби придбаного у нас обладнання

3) Поставка запчастин і комплектуючих в післягарантійний період, безкоштовні роботи по їх заміні.

В яких випадках проводиться гарантійне обслуговування обладнання?

При виході обладнання з ладу в гарантійний період. Умовою надання гарантійного обслуговування є використання клієнтом оригінальних витратних матеріалів та експлуатація обладнання відповідно до інструкції.

Чому не можна використовувати не оригінальні (ліцензійні ...) чорнило? картриджі?

Крім зниження якості друку і стабільності роботи катастрофічно знижується ресурс основних компонентів пристрою - голівки, чорнильною помпи і т.д. Заміна цих комплектуючих вельми дорога і становить істотну частину вартості принтера.

Як продовжити термін експлуатації обладнання?

Використовуйте оригінальні витратні матеріали. Залучайте для обслуговування принтера сумлінну 
обслуговуючий персонал.

 
Інформацію щодо здійснення замовлень?

Зателефонувати / написати курирує Вас менеджеру або на офісний телефон (044) 400-08-99 та оформити замовлення.

 
Як потрапити на демонстрацію обладнання?

Заздалегідь домовитися про демонстрації. Бажано попередньо вислати зразки Вашої упаковки, щоб ми налаштували обладнання під Вашу задачу.

Якщо потрібен просто оглядовий екскурс по обладнанню, то наш демонстраційний зал відкритий кожен робочий день. Будемо раді Вас бачити.

Яка вартість маркування / етикетування / гравіювання на зразках?

Зразки нашою компанією робляться безкоштовно.

 
Де можна побачити роботу нашого обладнання?

У нашому виставковому залі. Можна і на підприємствах, розташованих у Вашому регіоні, якщо вони не будуть заперечувати. Зверніться з цим проханням до менеджера.

 
Дозволи та допуски на чорнило і розчинники

Велика частина чорнила і розчинників в даний момент не підпадають під держконтроль обігу прекурсорів. Ми провели велику роботу, щоб оформити відповідні дозволи. І все ж є кілька поєднань чорнила і розчинників, для роботи з якими необхідна ліцензія на прекурсори.

Способи доставки та прийому на ремонт

Зазвичай Ви відправляєте Новою поштою принтер до нас на сервіс. На наступний день він у нас. В цей же або на наступний день відремонтований принтер поїде до Вас назад. У рідкісних випадках при наявності так званої «плаваючою помилки», коли причину відразу виявити не вдається, принтер залишається у нас, щоб в лабораторних умовах на стенді виявити причину несправності.

Наша політика полягає в наданні якісного навчання всіх, хто користується нашим обладнанням.

Ми пропонуємо висновок гнучких договорів на надання технічних послуг, мета яких звести до мінімуму простої виробництва.

ТОВ "Аронис Кодінг-Системи" надає поставку оригінальних запчастин і витратних матеріалів для всього обладнання. Наявність товару на складі виключить простої ваших виробничих ліній.

Гарантійний термін на оборудванія 12-18 місяців.

В період роботи обладнання, при виникають якісь проблеми, в будь-який час ви можете звернутися до наших технічних фахівців. Вони вас проконсультують в режимі он-лайн і підкажуть, як можна усунути поломку найближчим часом.

Для отримання консультації по установці, наладці, роботі обладнання та гарантійного обслуговування, а також з будь-яких інших питань усунення несправностей або несправностей використовуйте наступну контактну інформацію:

тел .: (044) 400-08-99

факс: (044) 456-42-90

Техслужб e-mail: support@aronis.com.ua

Вдалої роботи вашого придбаного обладнання!

Отримати консультацію

Узнать цену